Oh dear

Är precis tillbaka inomhus efter att ha nattat ponniesarna. De var, kors i taket, fortfarande fina sedan vi borstade dem i förmiddags trots otroligt lerig hage.

Kvällen har ägnats åt filmen "Dear John" som mest gjorde mig förbannad. Inte helt okej och säkerligen inte den reaktion filmskaparna velat skapa. Mest förbannad blev jag på att hon var pretto och sedan gifter sig med en gubbe som hon tycker synd om. Tycker inte heller den fångade förälskad-känslan något vidare, då finns det bättre filmer. Nu är den dock sedd iaf, kanske ändrar mig när jag fått sova på saken. Man vet aldrig.

Btw, Dagens sämsta har jag tillochmed glömt blogga om. Tänk så tankspridd man kan vara ibland! Laddaren till min telefon har slutat fungera. Efter drygt två månaders användning. Inte okej. Inatt när den satt på laddning hände ingenting så nu måste jag ladda via datorn (alltså funkar sladden men inte adaptern). Fruktansvärt opraktiskt. Så på tisdag är det jag som ringer och reklamerar!

Nu är det dock dags att krypa ner i sängen, men först tandborstning såklart!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0