Önska går alltid

Jag är kvar på hemmaplan, börjar tappa fart känns det som. Halsen är inte som den ska och jag har inte fått respons från söta rara underbara Sara. :/ så jag vet faktiskt inte hur den här dagen kommer utvecklas. Spelar ifs mindre roll bara det händer någonting bra. Det är vad jag önskar. Orkar inte sitta här hemma själv även om jag som alltid har saker som borde göras.

Jag har mejlat sista läraren gällande mina besök som kommer nu i vår. Spännande och lite läskigt, men det är nog precis som det ska vara!

Hängt sängkläder har jag också hunnit med. Effektivitet sägs nog vara nyckeln. Dock är jag mer sugen på att sätta mig på den soliga förstubron och mysa med katterna än att faktiskt ta mig an någonting mer. Fast hästarna är ju alltid tacksamma att pyssla om. <3

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0