Sista dagen av ledighet

Det gick upp för mig alldeles nyss att det här är min sista lediga dag på evigheter. Fem veckor framåt ska jag agera klasslärare på heltid. Helgerna är i princip redan bokade med allt från inflyttningsfester till mässor. Sedan återstår en vecka innan sommaren kommer. Det innebär 6 galet intensiva veckor tätt följda av minst 10veckor sommarlov. Underbart bra!

Jag vaknade imorse av mig själv strax innan nio. Åt frukost delvis bestående av rökt lax, kan knappast bli bättre. Nu när frukosten är uppäten så ska jag assistera T som ska byta till sommardäck på bilarna. Hästarna ska få lite påbättring av staketet (nya delen ska säkras upp med extra tråd, så inte Nice får för sig att forcera staketet igen..) och sedan blir det nog visit hos Mami o Papi. Ska hinna en sväng förbi Sara och plocka upp tröjan jag glömde där också. Det blir min dag!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0