Skicklighet?

Jag kan knappast tro att det är tur. Jag är i princip klar med lektionsplaneringen trots att jag för två timmar sedan inte hade skrivit en rad. Dessutom har jag samlat ihop 25st småsaker som hör till uppgiften. De är dessa saker som dikterna ska skrivas kring. Ibland är jag så himla bra.

Middagen blev god. Grillad hemslaktad flintastek med coleslaw och grillade tomater. Jummie! Sedan blev det plugga av kan ni tro.

Syster A ringde också. Hon ska sova här i morgon. Sedan har ju Papi tagit en tripp till Spanien också, men det visste jag redan. Han åkte imorse och blir borta ungefär en vecka. Roligt för honom som blir brun och får steka i solen. Mindre roligt för oss här hemma eftersom det tydligen ska regna hela veckan.

I morgon har jag inga lektioner. Vad jag vet iaf, sådant kan ju ändras. Däremot ska jag ta anteckningar inför sk. spegellektion där jag ska göra samma moment som min handledare. Spännande! Dessutom fick jag beröm idag. Vi hade ett mycket givande samtal om min progression som mycket väl lever upp till ställda förväntningar. Alltid trevligt att höra.

Nu ska jag sova. Lampan är redan släckt och jag ligger i sängen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0