Skola

Sitter i klassrummet. Har dragit igång min dator för att kunna skriva lite mer på alla tusen uppgifter universitetet avkräver mig. Ganska rofyllt då eleverna är på rast. Får se vad som väntar efter. Auskultation i hemkunskap eller svenska. Innan lunch ska jag ha mattelektion med multiplikationsträning. Sedan är den här dagen nästan över. Bara planeringsbiten kvar efter lunch. Bra det för jag är seg i huvudet och vill mest bara hem och sova. Tror ifs inte att jag lägger mig och sover, men det blir till att ta det lugnare iaf.

Imorgon är det fredag. Huvudet upp och fötterna ner. Snart är det helg.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Ida <3 Stort grattis till matematiktentan! Du är så duktig!

2012-04-21 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0