Sleepingtime

Nu har det blivit dags för lilla mig att krypa ner i sängen, stänga ögonen och invänta nästa dag. Carpe Diem. Påriktigt, för jag måste verkligen få ut mesta möjliga av de här dagarna som är kvar innan Vfu:n drar igång igen. Kikade i kalendern och insåg att i princip varje helg fram till sommaren är fulltecknad. Likaså veckodagarna. Vill man hänga med mig verkar röda dagar eller klämdagar vara enda alternativet. Trist. Tur att jag är något av en tidsoptimist och ofta lyckas klämma in både vänner, kärlek och spontanitet i mina veckor trots fulltecknat schema.

Jaja, sängen var det ja. Måste försöka göra det mesta möjliga även av nätterna. Sömn är ett underbart tillstånd. Så nu tänker jag ägna minst åtta timmar till det.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0