Soffläge

Ligger i kökssoffan, lyssnar på musik och diskmaskinens oväsen. Jag har precis städat av hela köket, vattnat och tramsat med mina växter och lagt iordning väskan inför morgondagen. Så himla skönt att "bara vara" en stund. Fast tankarna rusar runt såklart. Lite nervös är jag allt inför morgondagen!

Dessutom börjar jag fundera på Valborg. Vad händer och vart vill man vara? Jag är inget stort fan av uppsalafylleri, men eftersom man är student så kanske det är obligatoriskt? Jag brukar skippa, men jag vill ju vara med Sara och Manne!! Återstår att se vad som sker. En sak i taget som man säger.

Idag blev det minutwok till middag. Supersnabbt och med kräftstjärtar. Så middagen intogs ungefär halv sex. Tror det blir lite melon och CSI ikväll också om jag orkar. Känns som att jag skulle kunna däcka nu, men det är ju lite tidigt.. Men upp vid sex som vanligt imorgon igen. Enda trösten är att det är fredag i morgon!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till i morgon! :) Kommer gå bra :) Många lyckokramar

2012-04-26 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0