Soft

Ligger i soffan. Har duschat, lagat/ätit middag i all ensamhet och slutat skaka, åtminstone nästan. Funderar på livet, universum och allting. Typ hur jag och Sara ska lägga upp påskveckan som återstår. Lite roligt lär man ju ha nu när det inte blir någon Turkiet-resa och när man ovanpå allt trots allt är student och LEDIG från alla måsten. Om än tillfälligt, men ändå!

Funderar på om jag drabbats av någon slags hypokondri? Nu känns det som att jag har ont i halsen. Inte okej, jag har inte tid att bli sjuk.

Ikväll blev det tacowraps i ugn till middag. Mestadels rester i omarbetad tappning. Gillar inte att slänga mat, bättre om man kan ta tillvara på det mesta iaf. Det vi inte hinner äta kan ju hönsen få, då blir de glada!

Funderat lite kring dethär med sommaren också och jag har kommit fram till att jag ska göra den till min bästa sommar någonsin. Undrar bara hur jag ska lyckas? Och vad som måste ingå då? Ska filura lite på det så återkommer jag med en lista på måste-punkter. Haha vet att bad, sol, vänner, alkohol, resa, ridning och växthusbygget måste vara med! Återkommer med resterande.

Nu piper tvättmaskinen. Den andra för ikväll. :) älskar när allt man äger och har är nytvättat så det bara är att välja och vraka!

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0