Städ

Städar i köket. Poppar spotify och skurar rent bänkar och plockar med gamla kvitton. Senare ska jag leta dikter till morgondagens lektion, men först lite nyttogöra på hemmaplan.

Vissa människor verkligen dränerar en på all energi. Nu börjar det nog bli dags att se till sig själv. Vem ger och vem tar min energi? Svårt att säga nej, men jag borde nog börja det för min egen skull. Klart man kan ha dåliga dagar, men ärligt varför ska man umgås med någon som ALLTID gör en ledsen, besviken och uppgiven? Jag ser faktiskt ingen vits.

Från ett ämne till ett annat. Grattis till Henric och Sara som firar 2-årsdag idag! <3

Och så vill jag skriva att jag saknar min Frida! <3 tänker på dig och är så himla glad över våra pratstunder igår.

Nu tror jag minsann jag förflyttat fokus från allt negativt i detta inlägg till dagens positiva. Lite som ordspråket "make love, not war". Ska försöka ringa Mami igen strax. Har hittat någonting MYCKET intressant på bokbörsen. Sedan ska jag fortsätta städa.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0