Tack?

Har precis pratat klart med Telias support. Det tog "bara" tre samtal och x antal överkopplingar mellan olika avdelningar. Fick prata med en trevlig Mattias som iaf erkände att de inte tänker göra någonting åt mitt problem, men att de iaf kan lägga till extra samtalspott på min faktura. Schysst räddat där, för jag är inte rolig att tas med när jag är irriterad. Hoppas nu bara han håller sitt löfte, annars lär de få höra det kan jag lova!

I övrigt har jag hunnit hem. Läst Ica's tidning Buffé och det är allt. Nej, nu ljuger jag. Har även hunnit kika ute och sett att T grävt ränna till grundgjutningen för nya växthuset! Tänk hur duktig han är när han vill! ;)

Lagom lycklig över att mina nya "millifields rose"-sticklingar tagit sig ordentligt och jobbar på att börja blomma snart. Frågan är mest om jag ska tillåta det i ett såhär tidigt stadie eller om jag ska knipsa av dem för mer växtkraft hos själva växten. Haha nördigt att ens ta upp tankeverksamhet med det.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0