Tänkvärt

Jag har varit på rysligt dåligt humör hela eftermiddagen. Går inte att skylla ifrån sig. Det är en sådan vecka. Jag blev tillochmed arg när T kom hem med blommor. Hur fel är det inte då?

Just nu står han och gråter. Fast det är inte mitt fel. Det är löken han hackar. Själv ska jag till att börja med specialextrabonusbra lektionsplaneringen till fredag. Den kommer bli exceptionellt bra känner jag på mig. Svenskalektion med underrubrik dikter. Barnen ska få varsitt föremål att skriva en dikt kring med givna ramar. Nu ska jag bara hitta sådär 24st föremål man kan dikta om. Hmm.. Gem, penna, rostig spik, frökapsel, värmeljus.. Ja, ni förstår vart det lutar. Imorgon ska jag lägga fram det för min handledare. Hon kommer inte kunna göra annat än att älska det. Eller?

Men innan jag fortsätter så ska jag slänga ihop coleslaw för snart är det grillglöd och då går det undan!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0