Tapetsering i hallen

Lite spontant såhär på söndagseftermiddagen bestämmer vi oss för att det inte är lönt att vänta. Det är ju för sjutton bara att slänga upp ett par våder. Hmm.. Eller kanske inte. Tapetsera gjorde vi i vart fall, T och jag. Och för att vara första gången tycker jag faktiskt att det gick alldeles strålande. Tillochmed mönsterpassning! Finns ju fler väggar att pröva på, men det känns som att en första gång hade kunnat vara betydligt värre. Så nu har vi snygga garderober i hallen! ;)

Vildsvinsköttet ligger kvar i ugnen. Vi har bestämt att äta det som tacos idag och med coleslaw imorgon. Därmed ska jag strax gå ut i köket och göra min special-guaccamole. Sedan blir det nog soffläge nästan hela kvällen.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina tapeter raring, känner Du för det finns det massor här att göra. Puss!!

2012-04-15 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0