Tårtkalas

Nu har jag fått ett glas vin och smörgåstårta. Det är inte alls synd om mig utan snarare det motsatta. Är på väg hem nu och är redigt trött. Eftermiddagen blev inte riktigt som planerat men jag är ändå glad att det inte är värre än det är. Ska förklara strax om ni ger er till tåls.

Åkte till systemet men hittade inte det som efterfrågades då detta visade sig vara en beställningsvara. :/ så det blev inga inköp alls.

Åkte vidare hem till Kristin och Nicklas. Möttes av fullt liv. Alla barn + några ytterligare vuxna var där. Kristin hade råkat ut för en olycka för två dagar sedan men hade precis kommit hem från sjukhuset efter operation. Gråblek i ansiktet och bra låg, men hon var efter omständigheterna okej. Det hade verkligen kunnat gå värre! Går inte in på detaljerna i nuläget, men skickade genast upp henne för vila på soffan vilket hon tacksamt gjorde. Stackare.

Åkte vidare för att fira Mart's 20års dag. Han bjöd på smörgåstårta och jag fick ett glas vitt. Fint det, och ovanpå är det ju dessutom fredag. Härligt liv! ;)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0