Tisdagsmys

Jag ligger i soffan med syster och T. Vi har ätit tacos till middag och nu blir det bubbelvatten och jägarna II. Ganska mysigt faktiskt. T har varit till skjutbanan och jag o sys har mockat och tittat på twilight. Lite kvalitetstid. ;)

Funderar på om jag håller på att bli sjuk. Känner mig varm och lite yr. :/

Fick bra feedback idag av min handledare som sa att hon absolut kan tänka sig att jag får ta hand om hennes klass "själv". Riktigt bra tyckte jag som känt mig lite osäker på situationen, men med lite beröm i ryggen så känns det mycket bättre.

Nu ska vi tisdagsmysa och sedan blir det dusch och sängen.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pussar & kramar till alla

Mamma

2012-04-24 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0