Uppdatering

Jag har helt enkelt inte tid att blogga på dagarna. Eller iaf inte somliga dagar. Jag har inte ens tid att svara när det ringer. :/ men å andra sidan beror det säkert på att jag har så trevliga saker att göra. Idag har jag ifs mest askulterat och varit behjälplig som någon slags extraresurs, men det har varit trevligt och givande. Fotograf har jag också tillfälligt fått agera då klassen jag följer ska göra ett bildspel för föräldrarna med iakttagelser från deras vardag.

Eftermiddagen spenderades med min handledare och ytterligare en lärare på Fyrishov där det var/är läromedelsmässa idag! Vilket innebär gratis kaffe, godis, pennor och femhundra produktkataloger. Jag fick dessutom en rosa påse. Haha bingo! ;) sedan åkte jag hem. Och nu har jag precis kommit innanför dörren hemma.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0