Upptagen

Alltid får jag femtusenelvahundraåttiotre saker att göra när jag tror att jag ska få vara ledig. Åkte in med pärlan till stan för att träffa Sara (och Sanna och Dino). Klev innanför dörren och hamnade i BigBrother. Helt knasigt. Sedan kom jag på att jag glömt skicka in studieplan och att bekräfta mina kommande Vfu-besök så det blev nästa steg. Fick också en påminnelse om att jag ska skicka in min lönerapport (fast den egentligen skulle vara inne senast den 4:e) så nu är det min huvuduppgift. Man vill ju inte missa lönen. Dessutom hänger jag med Sara och tittar på extreme home makeover. Amerikanskt och klychigt. Haha Christian messar också och undrar om jag är förvirrad eftersom jag inte har koll på att han skaffat tjej. Tyvärr är förvirringen nog permanent. Thats the way I am.

Ska åka och handla med Sanna o Dino i eftermiddag, det är dagens såhär långt.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0