Utanför posten

Sitter i bilen. Utanför posten närmare bestämt. Strax hemma, bara snabbstopp hos polisen för licensansökan. Jag väntar här. Trött och sådär, men strax hemma som sagt. Då blir det mat och vila. T är funktionär på skjutbanan idag så jag får egentid hemma. Den ska ägnas till förberedelser inför morgondagen och vila i soffan. Tänk imorgon är det fredag! Och sedan följer fyra dagars helg, helt sinnes. Men först morgondagens prövning. Tänker gå och lägga mig tidigt ikväll och förbereda allt från papper till kläder redan idag så jag slipper stressa imorgon. Lite nervös ska man vara men jag vill helst undvika att dessutom bli stressad.

Pratade med kusin Lotta nyss också. Vi pratade om valborgsfirande och min självcentrerade syster. Alltid lika trevligt att höra hennes ljuva stämma. Kusinens alltså.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0