Vad blir det för mat?

Har tittat på Sherlock Holmes och druckit bubbelvatten sedan sist. Ganska bra för en söndagskväll. Så på det stora hela är det här min slappaste dag på evigheter. Ganska skönt faktiskt men samtidigt så kliar det i fingrarna att göra någonting. Så det blir kanske plantering om en stund. Finns lite frön jag borde förså också, så jovisst finns det saker man behöver göra här på hemmaplan. Men först kanske det kan vara värt att styra upp mat. Frågan är mest bara vad man ska hitta på att stoppa i magen. Kyckling eller pizzarester? Eller så sitter jag kvar i soffan och läppjar bubbelvatten. Mysigt ju! ;)

Imorgon tänker jag ta mer sovmorgon och sedan ska jag sätta igång med vad helst jag nu finner intressant. Plantera det jag inte hinner idag, åka och handla markväv till växthuset, tvätta, måla och lite allt möjligt annat. Det är planen. Sedan fyller lillasyster Karin 18år. Helt otroligt det känns fortfarande som att hon är 11år och obstinat! Så kanske blir det visit och tårta, vem vet!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0