Vaken!

Jag är "redan" vaken och igång i köket. Idag blir det lååångkok med vildsvin. Beräknad tillagningstid: 8,5 timme. Hmm... Ingen snabbmat direkt. Dessbättre så kan man glömma bort att man lagar mat minst 4timmar i stöten eftersom den tillagar sig själv i ugnen.

Nu blir det frukost! Sedan ska jag komma fram till huruvida det är värt att åka in till Uppsala idag. Får jag träffa Sara eller Manne är det ju lätt värt, men annars? Ska byta min trasiga telefonladdare, kika på tapeter och hämta grejer hos Sara.

Måste hinna skriva på min matematikundersökning idag också, ska inleda etnografiska studier under tisdagen. Bra då om man har gjort upp riktlinjer för vad man ska titta efter.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0