Vardagsmat

Nu har jag vattnat blommor, pratat skit med syster i telefon, lagat mat och ätit. Det blev kräftwok idag. Gott och snabblagat!

Nu poppar jag spotify, fryser lite och planerar morgondagens lektion i bild. Räknesagor! Så 2i1 kan man nog kalla det. De behöver ju öva på det, så varför inte låta dem göra lite mer avancerade ritningar och sedan noggranna målningar? Jag och min handledare tyckte iaf att det var en god idé.

I övrigt händer inte mycket. Jag är trött och måste nog gå och lägga mig ordentligt tidigt ikväll. Ska försöka hinna tvätta ytterligare en maskin samt planera inför morgondagen. Tror det blir en tripp till söta rara Sara då. Dessutom ska jag köpa garderobsknoppar och byta laddaren (note to myself: lägg ner laddaren i väskan). Så det lär nog bli saker att göra imorgon också.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0