Vårtecken.

Nu är det påriktigt vår. Tussilago på marken, vårprojekt, leriga hästar och soool. Träden börjar bli gröna och gräsmattan likaså. Snart är det dags att gjuta grunden till nya växthuset. Kanske imorgon om det hinns med. Eventuellt blir det en tur till Uppsala idag för att inhandla mer betong.

Undrar om man ska satsa på utgång ikväll eller spara sig till valborg? Frågan handlar väl mest om att jag inte är vidare pigg. I ärlighetens namn ska sägas att jag inte kunde sova inatt för att mage och rygg värkte. Inte okej. Därmed känns soffläge och hemmakväll mer lockande, men man vet aldrig. Kan tänkas att partykänslan vaknar. Isf ska jag till Marcus som har inflyttningsfest ikväll. Saknar honom så himla mycket! <3 men jag vet också att om jag inte är på humör så förstör jag bara partystämningen om jag dyker upp. Och det vill jag ju inte! Dilemma detdär. Vill inte förstöra genom att inte komma heller. Får se hur det känns senare idag.

Måste styra upp dethär med OCR-numret som inte fungerade också. :/

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0