allafulaordjagkankommapå

Igår jobbade jag till stängning. Sedan åkte jag hem till Ida för plugg, men det slutade med hårfärgning, storbak, hockey och såklart plugg (man kan ju inte ändra på ett vinnande koncept). Det var påtok för länge sedan! Duschade och intog sedan horisontalläge för natten.

Imorse åt jag frukost och packade ihop alla mina grejer. Ida kom in från stallet och sällskapade, duschade och åt frulle. Sedan tänkte vi ge oss av mot Blåsenhus. Tur för mig att jag provstartade pärlan först, för den var näst intill död igen (h...fa...sk...j...)!! Startmotorn går runt, men det är knappt. Därför hoppade jag snabbt in i Idas bil så vi kunde komma till Blåsen. Så hit kom jag ju iaf. Svårigheten är hur jag ska gå vidare med dagen? Jag hade ju inte direkt räknat med att vara billös och strandad här, men man får helt enkelt göra vad man kan med de medel man har att tillgå.

10.15 har jag seminarie och därefter ska jag träffa Veronica för genomgång inför tentan. Därefter ska jag se till att få klart och skicka in den didaktiska analysen. Allt är ju i princip klart, men jag blir ju aldrig nöjd. Jaja, in ska den idag iaf. Orkar inte vänta på nästa tillfälle om en månad! Då har jag säkert om möjligt än mindre tid. Bättre att få det överstökat.

Over And Out.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0