bilproblem och studiebesök

Jag skulle ta bilen upp till Blåsenhus, ni vet i enighet med det jag skrev lite tidigare idag, men TJI fick jag då lilla pärlan inte ville starta. Den var trött och ville stanna hemma. Startmotorn gick runt, men det var knappt. Jag blev förbannad men tänkte att jag inte ska hysa agg mot den lilla söta. Så lilla jag fick tänka om och tog istället bussen till stan. Träffade mami och åt lunch på Amazing thai. Promenerade sedan upp till skolan precis i tid för seminariet om den bredare normen och dess fokus och brister. Kul kul... Lite matnyttigt iaf kan tänkas, såhär innan tentan.

Nu har jag spontant studiebesök i bildsalen hos Ida och Emily. Mys <3 Jag fick blåbärssnittar när jag kom, sedan fick jag måla lite med kritor och nu ska jag och Ida nöta lite med kompletteringen av den didaktiska analysen. Blooms taxonomier, here I come! haha

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0