bloggrekord

Ojoj, fortsätter min bloggkarriär i den här stilen kommer jag snart vara mer populär än typ Kissie, Paow, Blondaa och öh.. där har vi nog de bloggare jag känner till. haha Fast ska sanningen fram så är de enda bloggarna jag läser faktiskt inte ens dessa (eller jo, det där var en liten lögn, Blondaa spanar jag med jämna mellanrum. Martin <3). Eller faktum är att jag nog faktiskt inte ens läser bloggar regelbundet numera. Brukade läsa Åsas (barndomsvännen som bor några kilometer härifrån) och Jessices (också en kompis), men numera läggs alltmer tid på att skriva sin egen blogg. All annan tid går till annat; skola, matlagning, hästarna, gården, växterna, jobbet och ja allt däremellan. Roligt är i vart fall att jag har regelbundna läsare! :)

Idag satsar jag på uppdateringsrekord tror jag?

Funderar på om jag ska skaffa en ny blogg (någon som vill kommentera det?), men det känns tragiskt att "kasta bort" all tid jag lagt ner på denna. Dock så vet jag många saker jag skulle vilja göra om fast på ett annat sätt, mitt sätt. För faktum är ju att denna blogg egentligen startades av min lillasyster (aka Toyboy, Puuusch, Kakan, Monstret, Karin). Så det är ju mest hennes prägel även om all text + bilder + upplägg är mitt verk. Önskar verkligen att jag kunnat mer om bloggdesign och allt sånt där. Kan lite html-kodning, men det räcker inte så långt verkar det som.. :(

Antar att det på grund av titeln troligtvis kommer komma massa nya besökare (Hej på er!). För i regel brukar rubriker i stil med "besöksrekord" "bloggtoppen" "bloggrekord" osv dra en del folk. Så vi satsar väl på besöksrekord idag så kan jag skriva det i bloggen imorgon? ;) haha

Anyway, nu borde jag nog ge mig av ut till ponniesarna om jag ska hinna se dem innan mörkret faller.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0