crazy friday

Först vill jag bara utbrista; vilken FREDAG.

Jag orkar knappt ta hela dagen, fast klockan bara är 13.48 i skrivandets stund. Kan börja med att jag vaknade och åkte till jobbet (faktiskt först vid 7-tiden för ovanlighetens skull!). På förskolan var allt i sin ordning. Extremt lite barn till följd av faktorerna sportlov och fredag. Skridskobana över hela gården, men vi gav oss ut en stund iaf. Allt gick bra ska tilläggas. Slutade 12 och tar då upp telefon för en check av läget. Oj, fem missade meddelanden.. :/

Följande har alltså skett under förmiddagen:
* Nice har brutit sig ut ur hagen med trästaket. T fly förbannad som får ägna sig åt att laga hagen.
* SBS ska ha årsmöte och inbjudningarna ska ut NU! akut svar behövs från mig.
* Schemat ändrat så vi har haft föreläsning på förmiddagen och vi har seminarie från tolv (alltså exakt då jag läser smset)

Så jo, fredagsorken rann liksom av mig helt. Fick dock ett sött litet sms av Sara som skrev att hon saknade mig. Det värmer hjärtat mitt i all panik som kommer krypande.. Fort fort kollar jag av schemat på nätet (iPhone <3) för att se så det inte är obligatoriskt (gissa vem som kört fort som satan in till stan isf?). tretusen inloggningsförsök senare kommer jag in, men vad händer då? Jo, T bestämmer sig för att ringa och kolla så jag slutat och fått hans sms. Gissa vilken reaktion han får i örat? Anyway, lägger på luren och kollar klart schemat. Phu, inget obligatoriskt trams. Får väl leva med att jag ligger efter vad gällande kunskapsinhämtandet. Skickar ett sms till Åsa om SBS-mötet och ringer sedan upp T igen. Ingenting jag kan göra härifrån vad gällande Nice rymningar. Åker lugnt och stadigt hem. Nice står i hagen och allt är som vanligt. Varför denna panik? Det är ju fredag, om än crazy friday. haha

Over And Out.


Titta inte på mig, titta på honom!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha älskar bilden!!

2012-02-24 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0