Dåså

Jo, nu har jag ätit middag och skrivit brev till brevbäraren (finns att läsa i ett tidigare inlägg). Nu är det så dags att börja göra sig klar för sängen. Nästa anhalt: duschen! :)

Dessutom har jag börjat rycka i trådarna inför helgen. Tänkte ha Sara för mig själv här ute i skogen så det blir nog mysmiddag och untz untz untz! Ni som inte är här kommer ångra er! ;) haha Det blir en helg att "förglömma" enligt Saras egen utsaga. Undrar bara vad vi ska hitta på med vem? Alltid finns det något roligt att göra. Kan inte tänka mig att jag kommer sitta stilla en hel helg. Nu gäller det bara att hitta rätt ingredienser för en lyckad helg, har grundförutsättningarna redan! Resterande faller på plats under veckan. :)

Nej hörrni, nu är det faktiskt galet sent. Tänk på att jag ska upp fem imorgon. Inte riktigt okej.. men det ska ändå bli kul! Min första egna öppning på förskolan.

Godnatt!


dagens middag.
morötter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0