färdig?

Nu tror jag att jag börjar bli klar med analysen. :) Verkar som att jag har fått ihop det rätt bra trots att jag fått stryka med foten lite. Är mindre nöjd nu, men huvudsaken är ju att min examinator tycker att det är bra. Min åsikt gills inte.. :(

To & Fro - Mattafix

Nu börjar jag bli hungrig också. Kanske läge att styra upp middag såhär på fredagskvällen? Kan vara en tanke. Måste också lyckas med konststycket att få över min analys från min lilla rosa dator till T´s sega svarta. Inte helt lätt eftersom den svarta inte verkar vara på humör för någonting (det är den enda med internetuppkoppling). Ett sätt kan ju vara att flytta dongeln, men då måste jag väl stänga ner facebook och bloggen temporärt och då mister jag känslan. Svårt fredagsdilemma dethär. haha Säger inte dethär högt, men jag gillar att ha någonting att göra. En didaktisk analys på fredagskvällen känns inte så illa. Jag tror att jag är lite på skrivhumör idag! Verkar om inte annat så. - och där sa min dator godnatt = dags att sätta i laddaren! - Inte är jag så partysugen heller. Mest trött. Lite ont i ryggen (säkerligen efter att ha släpat på min väska med hälften av allt jag äger en halv dag..). Ensam fortfarande. Också lite skönt nu när det verkar blivit allt mer ovanligt i mitt liv. Gillar sällskap, men egentid är nog lite underskattat.

Imorgon planerar jag att festa till igen, men vi får se hur det blir. Flurran med Ida, kusin, Sanna, Dino och några till kan absolut vara en plan. Dessutom så har jag lite andra mer dolda missions imorgon. Jag borde nog skriva en lista så senildement som jag börjar bli...

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0