försov mig till ingenting

Alarmet ringde imorse och jag kunde inte hitta telefonen, den låg liksom inte där jag lagt den. En sovande Sanna lokaliserade telefonen i sängen. Jag stängde av den och somnade om. hrmm.. Sanna gick upp, en halvtimme senare tittar hon in och frågar om jag inte skulle gå upp? haha jo.. gissa vem som somnat om?

Nu har vi ätit frukost med lantbröd och flädersaft. Förkylningen tycks vara något under kontroll och jag har klätt och sminkat mig. Idag ska jag promenera till Blåsenhus för att skriva lektionsplaneringen och gå på föreläsning. Lunch med mami ska hinna inmundigas också, men fokus ska vara på lektionsplaneringen. Herregud, den ska ju lämnas in senast ikväll. Tur att jag har superkrafter vad gällande just akademiskt skrivande! (och där bröt alla läsare av denna blogg ut i gapskratt?! hahaha) Finns inga begränsningar, nu är det bara att sätta denhär. Jag håller ju alltid deadline!

Sara står vid disken igen. Duktiga hon! :)

Idag ska jag försöka hålla mig ifrån facebook så mycket som möjligt. Kan ju tänkas att jag fastnar där annars och det finns det verkligen inte tid till! Verkligen inte! För ikväll är det fest hos Manne och den tänker jag inte missa.

Det var allt för nu.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0