fredagsgrogg

T kom hem och bestämde sig för att ge mig en grogg. Säkert bara för att jag är så himla duktig och har lagat mat åt honom hela veckan (och gjort matlådor). Dessutom är det fredag, helt okej att unna sig då. Undrar bara vad han står och blandar ihop?

Insåg när jag såg mig själv i spegeln att det börjar bli dags att färga håret igen. Utväxten är väl under kontroll ett tag till, men det ser så tråkigt ut. Kan vara läge att byta hårfärg? Funderar på blond(are). Finns nog egentligen ingenting annat jag skulle vilja, har inte tid att färga varje månad och vill inte se skallig ut (refererar till om man färgar mörkt och får ljus utväxt). Fixar du det i veckan Sara? Skulle kanske vara bra att ordna innan passfotograferingen? haha Jovisst, vi ska ordna nya pass inför våran inte alltför spontana utlandsfärd någongång. :)

T kom tillbaka. Fruktsoda + sourz apple. sötslisk.

Det finns planer på att åka till Eckerö på söndag. Jag är inte övertygad ännu om att jag ska följa med, men det kan vara ett bra läge att bunkra inför nååågons födelsedagskalas. :) 

Kramar 

Kommentarer
Postat av: Sara

Wohoo får man beställa?? :) flört flört med T ;)

2012-02-24 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0