härlig dag

Denna dag tog sin början med mys på förskolan, lite utevistelse och pedagogisk verksamhet med iskakor. Härligt. :) Åt rotfruktsungspannkaka innan jag åkte iväg med pärlan mot Uppsala. Väl inne har jag ordenlig tur och fick parkeringsplats precis bredvid p-automaten (trodde att jag skulle få cirkla och leta länge...). Rusade in och kom precis i tid till arbetslagsträff med kursare. Dessutom blev jag överfallen av syster A som var på besök här hos oss på Blåsenhus. Jag och arbetslaget förberedde vår temaredovisning om prinsar och prinsessor, vilken vi genomförde alldeles nyss i Betty-salen. Det gick väl sådär, men vi bjuder på det. Jag har gott humör och universitetes vfu-samordnare ringde nyss. Blir kvar här till klockan 16 minst.. men sedan ska jag vara med mina babes; Sara & Sanna. <3

Dessutom fick jag VG på I-delens 2:a del! ;)

I övrigt så jobbade jag lite med lektionsplaneringen igår. Jag har skrivit ungefär 1,5sida. :) Tyvärr går det segt för det har inte direkt känts högaktuellt, men det är väl som vanligt någonting man måste kunna genomlida... Blir mer jobb med den ikväll antar jag, och imorgon såklart!

Over And Out.


Ponniesar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0