hasalopp

Första inlägget för idag. Började tidigt idag också, öppning, men jag var inte först på plats utan vår fina alltiallo (kock, städerska m.m.) var redan på plats så kaffet var kokat och hela huset upptänt. Sen dök det inte upp några barn alls förrän kvart i åtta, och då var det två till "fröknar" på plats redan. Sportlov denna vecka, så många har sina barn hemma. Idag körde vi dock hasaloppet i skogen med skidfärd och blåbärssoppa. Efterföljs alltid av korv med bröd till lunch. Fin tradition. :) Spännande dock med mer vatten än snö, men med positiv inställning går det mesta! ;)

Utöver det så gick det åt h-vete med provtagningen. Jag tog levaxinet imorse och det ska man inte innan provtagning, så nu lär jag väl vänta till nästa vecka.. Så mycket för att man börjat följa rutiner igen.

Måste också kommentera att kungahuset fått en ny liten prinsessa. Grattis grattis! Dessutom är det fint väder utanför fönstret. Kan tänkas att jag finner lite motivation att gå ut och fota lite med kameran? Känns allt mer som vår ute. Det gillar vi! :)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0