i stallet

Tidsinställt inlägg. :)

Just nu är jag ute och mockar eller möjligen jagar runt Nice om han nu har rymt igen. Man kan fråga sig hur han kommer igenom ett trästaket, men det verkar ju inte vara ett problem för honom. Han hittar alltid ett sätt.

Nu vet jag iaf vad jag ska ägna mig åt ikväll. Portionera ut tidsinställda inlägg så det finns mer uppdateringar även när jag är tillsynes upptagen. Hej hej uttråkad tjej. Kan vara en annan idé att faktiskt hitta på något. Fast promenader och ridning går bort, har skridskobana över stallplan och grusvägens vägbana. Trist.

Mina planer för kvällen:
* middagsmission; kyckling satay
* mocka (pågående)
* varmt bad + vin/bubbelvatten (beror på hur kvällen utvecklar sig)
* blogga
* städa
* skriva en to do-lista för morgondagen

Undrar om detta är ett resultat av min nyfunna egentid? Jag menar hela denna vecka har jag varit ensam mest hela tiden. Så istället för att gå omkring och prata med mig själv så blir bloggen en ventileringsutväg? Kan tänkas, eller så vill jag bara ha ett utrymme att skriva av mig. Egentligen är det faktiskt en ganska relevant fråga;
- varför bloggar du?

- Jag gör det för att skriva av mig, för att ha någonting att återkomma till senare och för att kunna följa mitt eget liv samt tankegångar. Jag tror att det är så iaf.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0