jag och min iPhone?

Jo, nu har jag alltså packat upp min nya lilla leksak. Förstår inte mycket alls, men litar på att det kommer att ge med sig med tiden? Oavsett så blev denna dags eftermiddag + kväll ägnad åt att lära känna varandra. Jag och min iPhone med andra ord. Det har varit spännande så här långt, men jag känner mig riktigt dum.

iPhone for dummies kan vara en idé. När jag lyckats komma på någonting vettigt så lovar jag att skriva ett inlägg om det. Jag har ju iaf lyckats lägga till Spotify som app, skickat meddelande och hittat lite grundläggande funktioner. Helt okej för att inte ha någon koll alls. :P

Nu ska jag strax åka och tanka bilen. Sedan blir det nog sängdags, för jag är galet trött och imorgon är det upp tidigt igen som gäller. Jag ska in till Uppsala, hämta sminket och gå på seminarium. Hovslagaren kommer imorgon också, hoppas mina små troll kan uppföra sig.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0