jag vill inte förstå

Jaha, nu har jag fotat halva dagen och bara därför så vill T´s dator inte ta in bilderna. När den ansluter till kameran så kommer hälften av bilderna upp och sedan lägger den ner helt. Det går inte ens att avsluta programmet, så nu tänker jag sluta försöka eftersom det bara gör mig arg.

Förutom mina hatbråk med datorn så har jag idag bakat lantbröd med havssalt. De står i ugnen just nu, så resultatet är ännu oklart. Lite mysigt dock att stå i köket med mjöl över hela mig typ. Jag gillar sån´t. :)

Längtar efter morgondagen och jobbet. Behöver tömma tankarna och bara fokusera på nuet. Även om det kanske verkar som att jag är pigg och glad idag så är sanningen en helt annan. Jag önskar idag bara kunde försvinna. Jag är verkligt ledsen.

...

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0