kärlek

Bubbelvatten + Granny Smith = Kärlek.

Var och kompletteringshandlade idag efter jobbet. Det blev kycklingfiléer, tomater, avocado och sköljmedel. och och och bubbelvatten - loka med smak av äpple. Har inte knäckt flaskan än, men det kan tänkas bli det bästa på hela fredagen? haha

Roligt att beskriva ett glas kolsyrat vatten som den bästa händelsen idag. Låter som att jag haft en helt värdelös dag och så är det ju inte alls. Inte vare sig händelsefattig eller undermåttlig. En ganska bra fredag på det stora hela, fått jobba, slutat tidigt, handlat, Nice är i hagen och ja.. allt helt enkelt. Tänkvärt.

Synd att det är fult uteljus idag (hallå solen, var är du idag?!) annars hade jag nog velat gå ut och fota lite. Nu blir det mest innesittande. Ska ju ut och mocka och sådär en sväng. Kanske vore bra att göra det typ snart? Tss.. Ibland är jag bra på att skjuta upp saker som egentligen borde göras direkt - minst jobbigt då. Men jag är trött och partypepp i den ordningen. Inte alls sugen på att gå ut och köra ut skit i ett dammigt stall. Trots att mitt stall faktiskt är det finaste och trevligaste stall jag någonsin varit i. Ska nog fota någon dag så ni förstår. Det är byggt i gammal engelsk stil med fullhöjd i tak, tre boxar och en spilta. Avlopp i samtliga boxar + vattenkoppar. Bjälkarna är framme och mörkbetsade. Åh.. jag älskar mitt stall. Kanske kan vara ett bra sätt att spendera fredagseftermiddagen trots allt. Dessutom har jag ju finaste ponniesarna också på denna jord. <3 kärlek värmer hjärtat! <3

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0