kort minne?

Kom just på att det var stallet jag skulle leverera bilder på, inte mina tjockisponniesar. haha kort minne eller vad? Därför har jag kompenserat och istället letat igenom hårddisken på bilder. Hittade bara en bra på stallet, och det är inte jag som tagit den. :( men jag lägger ut den iaf så får ni se.



Fint stall eller vad? Jag är iaf helt kär. <3

Slängde ut frågan på facebook om vad folk skulle göra ikväll. De flesta skulle dricka öl. :/ Jag gillar inte öl så det känns som en typiskt dålig idé. Fick dessutom ett förslag på att jag skulle fira att seminariet jag missade idag inte var obligatoriskt. Kan vara en idé. Är det någon bloggläsare som vill dela med sig av sina fredagsplaner så går det utmärkt att kommentera här nedan. ;)

Nyss fick jag sms om att T fått ett antal mystiska telefonsamtal från en av våra andra grannar. Det visade sig dock handla om att hans son (ca. 8år gammal) ringde. Han hade tråkigt och ville hänga med oss. Så det kanske blir så också, allt är fortfarande möjligt. Börjar återfå fredagskänslan också, fast jag inte gjorde någon omstart. Dock börjar jag också bli hungrig. Matdags är dock inte förrän om minst 1,5timme. Ska dock påbörja matlagningen om en stund.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0