lektionsplaneringen

Vill bara konstatera att HAHA jag blev klar med lektionsplaneringen!! Dessutom för över en timme sedan. Trots att jag imorse tog bort allt jag tidigare skrivit och istället skrev om alltsammans. Promenerade med Sanna till Blåsenhus och satte mig i biblioteket från kl. 10 ungefär och fram till 11.30. Sedan promenerade jag (i kylan!) ner på stan för lunch med mami. :)

Tillbaka på Blåsenhus så blev det föreläsning och därefter ungefär en timme ytterligare intensivt skrivande på planeringen. Träffade Ida också <3 Sedan promenerade jag (IGEN i kylan!) ner på stan för att möta Sara. <3 Vi shoppade presenter till Manne som fyllde 25år i onsdags och tog därefter bussen hem.

Nu tittar jag på Sanna som packar och Sara som fönar håret. Strax ska jag sätta fart och fixa mig för fest hos Manne!! ;)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0