lite till

Idag har jag varit med T och handlat djurmat och människomat. Sedan mockade jag och han åkte till jobbet. Nu är jag ensam. Min chef ringde också så jag ska jobba imorgon och i övermorgon. Kanske jobb på fredag också, men det får väl helt enkelt visa sig. Blev iaf glad när hon ringde, saknar ju "mina ungar".

Jag har sjukt sug efter att fotografera. Först ska jag styra upp lunch. kan tänkas att det blir resterna efter gårdagens middag. Är dock lite sugen på våfflor. Dock kan jag inte äta mer än typ en eller max två innan jag blir illamående. Inte okej. Dessutom får jag sockershock och rusar runt som en galen hamster tills sockret gått ur, då får jag huvudvärk och blir allmänt deppig och trött.

99 Luftballons - Nena

I övrigt får vi se vad jag hinner idag. Kompletteringen är nog bra om jag gör, men motivationen rann konstigt nog ur mig. Undrar vad det var som hände?

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0