lördagskväll med grannarna

Hur gick det med min lugna helg?
Hrmm.. sådär ska erkännas. Efter senaste inlägget så diskade jag samtliga krukor jag hade i grovköket och pillade med lite annat jag hunnit med den gångna tiden. Sedan kom T, vi åt entrecote och ugnspotatis/rotfrukter. Sedan blev det en tur till grann-Niklas med följd att vi hamnade hos nästa granne. Denna granne bjöd på thailändsk sprit, så min mycket nyktra helg tog en ny vändning. Grogg och 80%igt gift...

Satt hemma hos dem till nu alldeles nyss när T körde hem mig. Så nu ska jag äta lite chips, dricka vatten och titta på film tills jag är i skick att gå och lägga mig. Ryggen känns faktiskt bättre med lite alkohol i kroppen.

Saknar dock min lilla Sara, söta underbara rara. <3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0