Lunchfunderingar

Nu är det dags att inta lunch.

Sedan ska jag starta diskmaskin, gå upp och byta kläder och sedan kommer vi SARA!! <3

Projektet att byta om till andra kläder kan alltid sluta lite hur som helst. Har inte bestämt mig ännu, men satsar nog på leoparden. haha ;) Bara för att den är så himla fin - tack Josefin! Lite kort, men det gör ju ingenting om man har leggings under. Svarta såklart. Sedan vill jag sminka mig också. Målade naglarna lite tidigare idag. Blir dock bara vardagssminkning, det blir ju inget party ikväll vad det verkar. Ponniesarna måste vi hem till och ta in och ge mat och kärlek.

appropå kärlek så har jag ute i stallet lite fina dikter jag skrev i tonåren (på den tiden bodde jag i stallet bokstavligt, så dikterna sitter på anslagstavlan i Blendas garderob). Tror att jag ska fota eller skriva av dem så ni kan ta del av dem. På den tiden var jag mer restriktiv med orden, vägde in alla aspekter och valde mer med omsorg. Fina dikter blev det iaf. Kommer jag inte ihåg dethär så påminn mig så ska ni få se! Det är från tiden med Fredrik och när jag precis träffade T. Ilska respektive nyförälskelse alltså. haha nästan iaf. Bitterhet kommer man ingenstans på, allt som skett har lett mig fram till idag. Oavsett hur jag känner idag så är gjort gjort och det går inte att gå tillbaka. Vill inte göra det heller. Utan allt som hänt så finns så mycket jag hade missat som jag är glad att jag har idag.

Over And Out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0