måndagskväll

Nu är jag hemma på gården. Sitter i vardagsrumssoffan och maten står i ugnen. Med andra ord så lyckades vi få igång bilen: jag, mami, papi o syster A. Duktiga vi!! (mest syster o papi, men mami o jag fyllde allt våra roller som bilförare också) Dessutom var vi en sväng till Hööks, men det var totalmisslyckat. Inget täcke i rätt storlek eller utförande fanns.. :(

Men nu är jag alltså hemma. Slötittar på Lost i hopp om att maten snart ska vara klar. Ugnskyckling och morotsröra. <3 Förutom detta så lyssnar jag på spotify. Simultankapacitet?

Lilla lady - Daniel Adams-Ray

T hade städat av hela huset i helgen. Duktiga han! Jag blev jätteglad över att komma hem och se att tillochmed handdukarna på toaletten var vikta. Riktigt bra jobbat!

Nu börjar det lukta klart.. Dags att gå och kika i ugnen! ;)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0