måndagsmorgon

Uppe nu. Tog lite sovmorgon eftersom det inte var tvunget att gå upp så tidigt. Sitter med två pluggisar vid frukostbordet; sötnosarna Sara och Henric. <3 Har redan ätit upp min frukost och kikat lite efter snygga prisvärda täcken till Blenda. Verkar gå bet helt eftersom i princip samtliga sajter har tråkigt upplägg och dåligt med information om sina produkter. Därav så tänkte jag åka till Hööks någon dag och botanisera istället. Vill ju inte att min flicka ska frysa!

Snart ska jag åka ner mot stan med lilla bilen. Tror det blir biblioteket som första anhalt uppe på Blåsenhus. Funderar vidare på att promenera ner på stan, behöver shoppa nytt puder och därefter kanske jag kan luncha med mami? oavsett så ska jag träffa Ida på eftermiddagen upp på Blåsen. Nöta lite på did. analysen kanske och sedan är frågan om seminarierna. Har en webb-föreläsning jag måste se först om jag ska kunna gå. Har inte orkat eftersom det tar nästan en timme bara att hitta alla delar av föreläsningen på nätet. Därefter babblar hon i 3x4cm stor ruta i typ 45minuter. Inte universitetets bästa investering direkt. Dessutom är föreläsningen från början av 2000-talet. Riktigt uppdaterad och modern med andra ord...

Kan tänkas att jag ska gå och sminka mig nu så jag kommer iväg. Kan vara en idé som sagt.

Over And Out.



Bild tagen för några veckor sedan.. såg ut som vår ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0