matlagning

Jag ska ställa mig vid spisen nu för det börjar bli dags för middag. Tänkte faktiskt göra en av mina favoriter (kanske för att jag tycks ha talang för just den rätten?): Fylld kyckling. Det tar ju en liten stund så jag tänkte sätta igång alldeles snart så kanske det blir middag till åtta iaf. Förhoppningsvis. Tills dess blir det bubbelvatten och mys i soffan i all ensamhet.

Segertåget - Maskinen

Har varit duktig och hört av mig till Helén också. Och Sara såklart! :)


Jomen middag var det. Vad är det som gör att jag just nu har så svårt att fokusera på en sak i taget? Mycket bra fråga för egentligen så finns inte mycket alls som jag måste komma ihåg. Eller jo kanske, i vanliga fall iaf. Försöker iaf så gott jag kan.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0