minst till 20.00

Jag har nu lyckats registrera retur på lite grejer jag beställde för snart två veckor sedan, blandannat skitfräna leopardpumps (dock omöjligt smala runt tån). Plockat ur och i diskmaskinen och samlat ihop all veckans post som legat slängd över köksbordet. Lyssnar på gamla 80-tals favoriter på Spotify. Älskar att bo i skogen så jag kan poppa så fönsterrutorna skallrar. haha kanske det som håller mig vaken just nu?

Time after time - Cyndi Lauper

Annars är det nog dags för mig att stänga ögonen för idag. Är mäkta imponerad över mig själv om jag fortfarande är vaken 20.00. Eller mjo, om jag duschar nu och sedan tar god tid på mig i badrummet. T slutar jobbet 21 så honom ser jag iaf inte idag. :( Jag börjar kl. 8 imorgon på förskolan så det blir nog iaf 8timmar sömn. Vore great inför crazy friday (alldeles ensam.. så frågan är vad som blir crazy?). Middagen för imorgon är fylld kyckling. Har planerat genom att plocka fram recept och se över skafferierna. Ingen fara här, även om de skulle bli ett fjärde världskrig så skulle vi inte svälta. Dock är fylld kyckling en av mina paradrätter, så vi har inte så många frysta hela kycklingar kvar.

Känner att min blogg just nu mest handlar om mat och frågar mig stilla om det beror på att senaste dagarna varit upp-frukost-jobbet-middag-sömn? Det har ju liksom inte hänt så mycket emellan som är värt att skriva.

Har nog glömt att skriva att jag nu haft min blogg ett år här i februari. Kanske blir skumpa och lite firande i all ensamhet imorgon, eller så kanske jag bjuder in sällskap, man vet aldrig. haha

Nejni nu är klockan kvart i åtta. Jag kolapsar. Skriver mer imorgon istället.

Over And Out.


sängen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0