miss

Igår var jag superupptagen. Jobbade först hela dagen på förskolan; vi gick till skogen och åkte stjärtlapp blandannat. Mys :) Sedan åkte jag fort som bara den in till Uppsala för att fira älskade mami som fyllde år (25+). När jag hunnit ungefär halvvägs så insåg jag att jag missat att ta med min väska. Dvs. present, smink och dator.. inte okej! Men jag fick glatt överleva trots den missen och det blev helt okej. Vi hade först lite mingel med hallonsoda hemma innan vi (jag, ma, pa o syster A) åkte till kött, kök och bar för middag. Skålade cosmopolitan och åt oxfilé. :P Tog en taxi hem till dem där tårta och fuskbyggarna väntade.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen (dagen efter vill säga, dvs. idag!). Idag har vi målat med vattenfärger, för det var drygt 13minus ute.. hua!

Ikväll funderar jag på att åka till Ida så jag blir klar med min didaktiska analys någongång!! 

Imorgon ska jag träffa Veronica på Blåsenhus så vi kan styra upp inför nästa veckas tenta. Det närmar sig.... :/

Fortfarande inga nya bilder, men nu vet ni iaf varför!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0