No Speak Americano

Maten lagad och uppäten. Nam nam. :)

Syster A ringde innan maten för att som hon beskrev det; "styra upp mitt liv". Vad vi andra än må kalla det så började hon fråga frågor i stilen "är du sugen på äventyr?" "är du trött på att bo i Sverige?". Redan där dog jag en stund av skratt, hon kan verkligen konsten att bifoga känsla även till telefonsamtal. Så småningom kom hon fram till att det var ett jobb hon hittat åt mig. I North Dakota, som typ lantbruksarbetare (titeln var lite flexibel). Allt som krävdes var att man var less på sitt nuvarande liv, hade B-körkort och var sugen på att slita arslet av sig. Låter som jag för dryga halvåret sedan. Lovade henne att skicka en ansökan, men jag är inte övertygad direkt. haha

We No Speak Americano - Yolanda Be Cool & DCUP

Passande låtval?

Återkommer!


orkade dock inte äta tre biffar, men det blev fint upplagt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0