omstart

Nu ska jag göra en omstart tror jag. På mig själv och denna dag. Tänkte satsa på att sova en halvtimme och sedan är det fullt ös medvetslös som gäller. Mockning och matlagning ligger på mitt bord. Vill gärna hinna städa lite här på nedervåningen också, utifallatt helgen bjuder på oväntat besök. Men bara om jag orkar. Kan likväl hända att jag tar ett varmt bad med ett glas vitt i handen. Beror på statusen efter omstarten. haha

We found love - Rihanna

Sitter och drömmer om Göteborg. Varför kan man undra? Antagligen för att det inte är här. Och för att jag och Omar sitter och pratar om det på fb. Kan tänkas vara en kombo. Eller så kan jag redan vara halvsovande.

Jag vill baka.. men vem offrar sig och äter?

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0