ostbågar?!

Nu ska ni få höra om allt galenskap som händer.
Jag hade temaredovisning i grupp = godkänd. :)

Jag träffade syster A och Susanna på Blåsenhus. Syster följde med upp till gränby C för inköp av diverse slag. Hon skulle bjuda mig på kaffe men det slutade med att vi åkte bil tillbaka till Blåsen samtidigt som vi åt ostbågar och pratade med mami i telefon. :P Sedan lämnade jag syster hos sin cykel och hämtade samtidigt upp mina pinglor. Blev en tur ner på stan för att hämta mami och sedan lämna pinglorna i lägenheten och därefter vidare till ma o pa´s hus för melodikryss med systrarna. Jag gissade rätt på Enja, Bowie och Krunegård. ;)

Nu är jag hemma hos flickorna.
Jag håller på o styra upp middag, Sara duschar, Sanna lagar sin sko och Henric zappar på tv:n.

thats life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0