på försök

Försöker mig på att skriva ett tidsinställt inlägg. Det visar sig väl om det fungerar. Spännande! Får se när och var det hamnar..

Idag är det alltså fredag. Har väl skrivit det typ tusen gånger så det har ni ju redan koll på. Kungahuset har tillkännagivit att nya prinsessan ska heta Estelle. Helt okej för mig, man måste ju få döpa sitt barn till vad helst man nu vill (nästan iaf). Själv vet jag redan vad jag vill att mina barn ska heta och är det T som blir pappa (någongång, alltså inte nu. Nej, jag är inte gravid) så är han helt med på noterna.

Kärleksrevolt - Syster Sol

Sara jag saknar dig!! Vad ska jag göra utan min vapendragare?! Se till att bli frisk!

Ska se till att komma ihåg att ringa Helén idag också. Vi kanske skulle hitta på något bus i Uppsala denna helg. Sålänge vi inte pratar BJ så är jag pepp. Sen får vi se om orken räcker. Jag har ju jobbat nästan hela veckan och har lite här hemma också som måste göras så ... ja, vi får se vad som händer.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0