plötslig trötthet

Oj hua så trött jag blev. Det enda som har hänt i princip sedan senaste inlägget är att jag har lagat middag. Men som sagt nu håller ögonen på att slå igen. Inte helt okej. Undrar vad som kan pigga upp?

Hollywood Hills - Markus Krunegård

Imorgon är det fredag. I princip alla -jag inräknad- gillar fredagar. Eftersom Sara är sjuk så blir det dock ingen förglömlig helg, så istället tänkte jag lägga fokus på att städa (igen). Denna gång är det kaninboxarna, hönsgården och sadelkammaren som behöver sitt. Så planer för helgen finns det allt ändå. Oroa er inte. Måste peppa inför nästnästa helg också, för då ska det bli awsome party för favoritfödelsedagstjejen! ;)

Undrar om jag ska satsa på provtagning på söndag?

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kåteer som du kommer få en rolig helg iaf trotts mitt bortfalll <3

2012-02-23 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0